Shylla Rose: SMK USJ 8

Nov 15, 2014

SMK USJ 8

Walaupun sekejap je mengajar kt sekolah ni... tp aku dpt banyak pengalaman dan kenalan baru :)
Alhamdulillah even usia dorg jauh beza dr aku... super senior teacher lah kire... aku still dpt bekerjasama dgn baik. Aku bt entry ni supaya aku x lupa memori2 kt usj 8..  :)
Cara dorg lyn aku pon, sgt2 baik mcm aku ni guru lama kt sekolah tu... padahal baru je masok.
i'll remember them... their name... in sha Allah...
Kak zarina aka kak na... guru pendidikan islam... dy bnyk bg pengalaman kt aku... :')
cara handle program... term2 penting utk sesuatu program... 
Pn.Leong... dy bg keje luar bidang... but alhamdulillah... dpt laksanakan dgn jayanya... kne bt dokumentasi tntg projek kelab... :)
Kak miza... guru yg selamba... sempoi je g sekolah. Sempoi2 pon ngaji sedap... Aku tlg k.miza betulkan bacaan alquran murid sbb ade majlis khatam quran smpena ramadhan... so, ak dgr sore dy... sedap... ade tarannum sikit2 :)
kak nurul... ade kedai bakeri... kek dy buat sedap!!!
kak su... lemah lembut orang nye... :)
akak2 ni sume dok meja dpt aku... sbb tu baik :)
kt sekolah ni... aku dpt pengalaman jadi guru kelas... form3... not bad. 
then, jd guru bertugas... kne berucap... huhuuu. nebes mak jemah... tp dpt pujian jgk sbb lancar bce laporan... pdhal aku mcm blurr kejap kot... mcm mne blh dpt pujian?? aku rse mcm stuck jp... tp ok la kn bg 1st try mcm aku ni... then, kne bt kertas soalan PT3.... still dpt buat dgn jayanya...
haa... yg paling xleh lupa...mse solat zohor berjemaah... kne jd imam bermakmumkan pengetua.... hahaa. x sangka aku dpt bt dgn baik dgn doa sekali... klau ngn kwn2 xpe... ni dgn pengetua n guru2 senior... nebes wehhh. semoga solat kami diterima. amiiin. Dan lepas tu kne bertadarrus dgn mereka... nsb baik lancar je... kalau gagap malu je... huhuuu. nasib baik bacaan tajwid aku de improvement... maklumlah, sblm tu jd guru tajwid kt sekolah rendah 3 bulan. lekat kt kepala so boleh applykn dlm bacaan quran seharian. Alhamdulillah. kalau kenang balik masa aku bce quran dpn lecturer dr indon mse kt usim dulu... sgt dhoif bacaan ku... malu je ngn kwn2... >_<
ngn akim lg la malu... cane nk bt bini kalau ngaji tajwid bnyk salah... huhuuu.
i'll still remember n masih praktikkn smpai skrg... akim tegur sebutan "Qof" dan "Kaf".... hehee.
mse ngja bdk2 pon... sebutan huruf ni la yg aku paling alert... :D
And last... housemate kt court 6 usj 8... kak mimi, kak syu (aku pggl k.su), k.jiha n farah...
in shaa Allah sy x lupakan dorg :)
till then, gudnite.

No comments:

Post a Comment

Shylla Rose . Designed by MaiGraphicDesign